본문 바로가기
영어 가사 해석

Joel Adams (조엘 아담)/ Someone to Love /영어 가사 해석

by 팬더꼬봉 2023. 1. 7.
728x90
반응형

Joel Adams 은 1996년 12월 16일 오스트레일리아 브리즈번에서 태어나
현재 오스트레일리아의 팝/소울 싱어송라이터로 자리 메김을 했다
아티스트 : Joel Adams
보컬 : Joel Adams
작사 : Joel Vasco Goncalves, Derek Fuhrmann
작곡 : Joel Vasco Goncalves, Derek Fuhrmann
앨범 : Joel Adams

Hmm, hmm-hmm

Hmm, hmm, hmm-hmm-hmm

Hmm-hmm-hmm, hmm, hmm-hmm

Hmm, hmm, hmm, hmm

 

 

All of these nights I've wasted

내가 지새운 모든 밤들

All of this pain I've tasted

내가 느낀 모든 고통들을

I still wake up and I need someone to love

이겨내고 이제 다시 사랑할 사람이 필요해

 

Tell me now honest, do you even care?

솔직히 말해봐 이제 신경도 안 쓰잖아

After all that we promised, you're not even there, hmm

우리가 약속했음에도 넌 거기 없었어

And it feels like forever since we've told the truth

 영원할 것 같았어 우리 서로 진실만 이야기하던 그땐

So I'm asking the mirror, how'd I end up like you?

그래서 난 거울을 보고 말해 어떻게 하면 나도 너처럼 끝낼 수 있을까?

 

Who's gonna want me this way?

내가 이런데 누가 날 원하겠어?

Who's gonna want me this way?

내가 이런데 누가 날 원해?

'Cause I wouldn't want me this way

나도 이런 날 원하지 않아

I wouldn't want me this way

나도 이런 내가 싫어

 

 

All of these nights I've wasted

내가 지새운 모든 밤들

All of this pain I've tasted

내가 느낀 모든 고통들을

I still wake up and I need someone to love

이겨내고 이제 다시 사랑할 사람이 필요해

All of the days I've waited

내가 기다렸던 모든 날들

Although my heart is breaking

비록 내 가슴이 찢어지지만

Wake up tomorrow, needin' someone to love

내일 다시 일어나 사랑할 사람이 필요해

 

 

Forty eight hours I've been losing sleep

이틀 동안 잠에 들지 못했어

The voices get louder and my mind is making me weak, hmm-yeah

목소리만 점점 커지고 내 마음은 약해져

And if I make it out alive, I'll only make it out alone

내가 이렇게 계속 산다면 외로울 거야

And the last time that you see me, will be the first time that you know

이제 너 나와 헤어질 시간이고 이제 알게 될 거야

 

 

All of these nights I've wasted

내가 지새운 모든 밤들

All of this pain I've tasted

내가 느낀 모든 고통들을

I still wake up and I need someone to love

이겨내고 이제 다시 사랑할 사람이 필요해

All of the days I've waited

내가 기다렸던 모든 날들

Although my heart is breaking

비록 내 가슴이 찢어지지만

Wake up tomorrow, needin' someone to love

내일 다시 일어나 사랑할 사람이 필요해

 

 

We all need somebody

다른 사람이 필요해

We all need someone

다른사람이 필요해

We all need somebody

다른사람이 필요해

Someone to love

사랑할 사람

We all need somebody (Who's gonna want me this way?)

다른사람이 필요해 (누가 날 원하겠어?)

We all need someone (Who's gonna want me this way?)

다른사람이 필요해 (누가 날 원하겠어?)

We all need somebody (I wouldn't want me this way)

다른사람이 필요해 (나도 이런 내가 싫어)

Someone to love

다른 사랑

 

Hmm, hmm-hmm

Hmm, hmm, hmm-hmm-hmm

Hmm-hmm-hmm, hmm, hmm-hmm

Hmm, hmm, hmm, hmm

728x90
반응형

댓글